Koliko je naše mišljenje podložno uticaju sa strane?
Nije tajna da ambalaža prodaje proizvod, ali do koje mere je to slučaj? Istraživanja pokazuju da je ljudski mozak drugačije reagovao na isto vino u zavisnosti od toga kako mu je prezentovano.
Slična situacija je viđena na testu ukusa organske hrane.. kao i sa flaširanom vodom.
Foto: Daily Mail
5 јула, 2015 at 9:52 pm
Samo bih da uputim na jednu pravopisno/funkcijsku gresku (da, termin sam sad smislio). Rec “pakovanje” ne predstavlja predmet (autor ovde misli na ambalazu), “pakovanje” je postupak postavljanja proizvoda u ambalazu. Sto znaci: “Nije tajna da ambalaza prodaje proizvod…”
Cisto da uputim na gresku sa strucne strane, nista zlonamerno.
Uzdravlje! 😀
6 јула, 2015 at 7:14 am
Hvala, ispravljeno. Eto najbolje reklame za nekoga ko se time bavi i dobar je u svom poslu.