Grčki filozof Platon kao manu demokratije (između ostalih) naveo je to da oni koji se izdvoje kao najglasniji a time često i najuticajniji nisu uvek i najpametniji. Oni su jednostavno najbolji govornici.
Status lgbt populacije jedno je od pitanja koja pokazuju koliko je ovo tačno.
Tradicionalne (moralne) vrednosti („SNP Naši“, „Obraz“, i „SNP 1389“)
„Smrt pederima“
Koje su to nezamislive i neoprostive stvari učinili pripadnici LGBT populacije kada neko priziva njihovu smrt? Nisu ubice ili teroristi, ne napadaju slabije od sebe ili nedužne, ali nekako je opet mnogo mržnje usmereno prema njima. Njihov greh je ugrožavanje „tradicionalnih vrednosti“. Ovde spada i obesmišljavanje ideje braka šta god to značilo. Majka priroda je odredila brak kao zajednicu isključivo muškarca i žene.
Kako, na koji način jedan brak obesmišljava drugi? U praksi nikako. Kao što fiktivni novinar Vil Mek Avoj iz serije „Redakcija“ pita: Da li će se zbog toga heteroseksualni parovi više svađati? Da li će ih to naterati na preljubu? Očigledno da ne. U ovakvim situacijama u pomoć je potrebno pozvati religijski argument.
„U ime pravoslavlja“
Sve, ili većina organizacija koje propagiraju fizičko nasilje nad onima koji su drugačiji pozivaju se na autoritet Srpske Pravoslavne Crkve, a sve kako bi zaštitili vrednosti i sprečili davanje lošeg primera deci. Na taj način ne samo da se opravdava upotreba nasilja, već se mladi ubeđuju da je ono ispravno.
Da bi se argument pojačao, uvodi se nešto što liči na teoriju zavere, navodi se neophodnost da se Crkva zaštiti od raznih naleta Evrope i Amerike.
Ove metode, međutim, odstupaju od učenje Crkve. A to učenje se može izložiti kroz novozavetnu priču o ženi bludnici.
Žena, koja je uhvaćena u preljubi je po tadašnjim zakonima trebala biti kažnjena za svoje bludničenje, javno, kamenovanjem. Kada su je doveli do Isusa dobili su, neočekivano, odgovor u novozavetnom duhu: „Koji je među Vama bez greha neka prvi baci kamen“.
Dakle, kamenice i nasilje nisu metod Crkve. (Jn. 8)
Po učenju Crkve homoseksualnost je porok (kao što je i pušenje, opijanje, prejedanje, seks pre braka itd) ali to ne opravdava nasilje.Dakle i religijski argument pada.
Po analogiji, prateći argumentaciju „zaštitnika tradicije“, kada neko na ulici zapali cigaretu, potrebno je da bacite kamen na njega, on ipak daje loš primer deci. Uz to nauka potvrđuje štetnost duvanskog dima ne samo za organizam pušača, već i za sve one koji se nalaze u blizini. A ako Vas tom prilikom uhapse, vi se pozovite na Boga.
Zaključak prvog dela: (Političke) organizacije, (pre svega „SNP Naši“, „Obraz“, i „SNP 1389“) koje stoje iza poziva koriste religijski argument kao politički, da budem precizniji koriste religijski argument koji je neispravan kao politički. Kršenje osnovnih vrednosti potiču upravo od (političkih) organizacija koje se predstavljaju kao njihovi zaštitnici.Kako je moguće da kada su informacije dostupne više nego ikad dolazi do ovakve dezinformisanosti? Srpska Pravoslavna Crkva će morati da uloži dodatne napore da se zaustavi manipulacija u njeno ime (a to donekle znači i cenzura javnih nastupa ljudi iz svojih redova). Veronauka u školama dobija u kontekstu Srbije novi/stari zadatak, a to je vraćanje osnovama. Širite ljubav, a ne mržnju, ili šta već.
Ocenjivanje:
Najglasniji borci za očuvanje moralnih i tradicionalnih vrednosti u Srbiji („SNP Naši“, „Obraz“, i „SNP 1389“)
Kategorija: Očuvanje moralnih i tradicionalnih vrednosti u Srbiji
Ocena: 1/10, ne zaslužuju pozitivnu ocenu.
Ostavite odgovor